Мицеларен почистващ гел

Мицеларният гел на Avon Nutra Effect е нежен към кожата, ефективно премахва остатъци от грима върху чувствителната кожа, почиства и подхранва. Подходящ е за всички типове кожа, включително чувствителна и розацея. Има формула с витамин Е и Gotu cola и екстрат от индийски шафран, която премахва себума, без да води до кожни раздразнения. Резултатът е чиста, успокоена и балансирана кожа. Нанася се с масажни действия върху кожата на лицето, докато не се образува лека пяна, след което се изплаква с вода или отстраняваме с помощта на памучни тампони. Аз съм голям привърженик на мицеларните продукти, които излизат на пазара, било то за лице или коса, затова и нямах търпение да изпробвам този продукт още щом го видях. Като резултат, както казах е страхотен, почиства добре, но определено изсушава моята кожа, което е съвсем нормално, заради съдържанието на мицели в него и по-скоро бих препоръчала на хора с по-мазна кожа. Цялата серия предлага още няколко продукта, които може да потърсите в сайта на компанията. 


J. J.
*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

  1. Днес го пробвах и изобщо не ми премахна грима!!! Спиралата ми е от колекцията на Марк, фон дьо тена, пудрата, ружа, молива за очи-всичко ми е на AVON и след измиване този гел всичко си ми остана на лицето!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гелът премахва остатъци от грим, а не пълен такъв. В него няма масла, които да разтворят самият грим по лицето ни. Лично аз премахвам всичко с мицеларна вода и след това, каквото е останало /ако е останало/ с почистващия гел. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации