Моите топ 3 за месец април!

Ето, че и този месец имам своята класация от топ 3 любими продукта на месец април. :)

Първият ми любим продукт за този месец не е козметичен и е този часовник с тонколони от благотворителната серия на Avon, "От любов към живота". Бях малко скиптично настроена при поръчката му, но си признавам, доволна съм. Часовнкът има 4 различи функции. Показва час, дата, градуси, има аларма, както и светеща функция. Часовникът може да се ползва и за поставка за мобилен телефон. Има тонколонки, които могат да се използват при връзка с телефонен жак. И нещо интересно, има табло за послания, на което може да си запшеш любим цитат или да оставиш бележка на някого(писалката е включена в комплекта). Има включена батерия за часовника, но батериите за тонколоните (2 х АА) не са включени. Определено това е нещо, което влезе в употреба и стана мой любимец за този месец. :)

Вторият ми любим продукт за месеца е подхранващят шампоан с жожоба на Yves Rocher, за който вече съм писала ревю. Вече няколко месеца го използвам и смятам, че си заслужава мястото в моята скромна класация ххиих :) 

Третият ми любим продукт е тази основа и терапия за нокти 7 в 1. Лично аз я използвам, като основа и основен лак за нокти, понеже има страхотен телесен цвят. Терапията има за цел да укрепи ноктите и смея да твърдя, че го прави с моите. В нея се съдържат витамин Е и С, и трябва да предпазва с UV филтър. Повечето лакове не се задържат повече от 2 дни на ноктите ми, но терапията успява, затова я слагам сред любимците си. :)










*Публикацията не е спонсорирана.

Коментари

Популярни публикации