67 причини

Единственият път в живота ми, когато казах на мъж, че го обичам, той ми отговори с: "Не съм ти дал причина...." И наистина беше така. Но за това на човек не му е нужда причина, то е въпреки всички причини да бъде обратното... И ако за любовта не са необходими причини,  то  за някои други, при това важни наши решения, смятам, че трябва да имаме такива. Причини, поради, които да сме готови да гласуваме пълно доверие. Аз, например, имам своите 67 причини, които ме водят към всяко едно мое решение. 67 причини, които всеки може да открие в себе си, за които да се довери на нещо или някого. В света има толкова много любов с липса на толкова много доверие. И познайте кое изяжда другото... Доверието е единственото, което можете да дадете безусловно. И го правим всеки ден във всеки един аспект от нашия живот. Разбира се, понякога грешим, но аз имам една любима фраза, която гласи, че грешките трябва да се празнуват... Все пак няма безгрешни хора и мисля, че това всички го знаем. Важното е да знаем и кога трябва да спрем, и да дадем шанс на следващия път в живота ни. Никой не ни дава гаранция, че ще бъде правилният или пък най-успешният, но със сигурност е една перспектива за едно ново начало, към което може само да се надяваме, че ще бъде по-добро. Само, когато широко отворим очите си, можем да видим всички хоризонти пред нас. Без ограничения. Замислете се, колко избора правим всеки ден и колко от тях имат нужната доза причини, за това, че им се доверяваме. За мен минимума е 67. 



J. J.
*Снимката е от https://eu.fotolia.com

Коментари

Популярни публикации