Терапия против косопад Loss Control

Спрей-терапия против косопад Loss Control от новата серия срещу косопада на Avon Bulgaria. Терапията съдържа мощни съставки, вдъхновени от мезотерапията - биотин, колаген, хиалуронова киселина и кофеин. Серията стимулира кръвообращението за предотвратяване прекомерната загуба на коса. Укрепва корените и помага за обновяване на клетките. Остава скалпа и косата хидратирани. Терапията се прилага на вече измита коса, като се впръсква директно върху скалпа и се масажира внимателно, след което се пръска и по дължините на косата от корена към краищата. Не се изплаква. Препоръчително е да се използва в комбинация със шампоана и балсама за коса от същата серия, както е при повечето продукти за коса.

Изхабих цели три опаковки, като използвам терапията ежедневно и изобщо не пестя от нея. Пръскам обилно, както в корените, така и по дължините. Има приятен аромат, като повечето шампоани от серията. Косата става мека и гладка. Мигновеното действие е страхотно, но дали спира косопада не мога да кажа със сигурност. Лично аз не съм забелязала косата ми да капе по-малко, но пък използвам терапията само от месец и половина. Може би ми трябва още време, въпреки, че в моя случай по-скоро ще ми е нужно чудо, за да спре косопада ми. Със сигурност ще продължа с употребата и се надявам да има видим ефект. Използвам терапията в комбинация със шампоана и балсама от същата серия, за максимален ефект. 


*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации