В търсенето на шампоан...

Когато става въпрос за косата ми, лично аз не обичам да експериментирам и предпочитам да залагам на нещо изпробвано и сигурно, но когато от известно време използваш едни и същи продукти, косата привиква и започваш да търсиш нещо ново, с което ще си паснете.
Та след дълго използване на определени продукти, реших, че е време за промяна и започна търсенето на нов шампоан.

Започнах с FRUCTIS на GARNIER, които бях използвала и преди. Една позната серия, от която всъщност вече бях доволна. Не ме изненада и сега. Моето търсене започна, точно преди да сменят опаковките  на точно тези продукти на GARNIER. Последният, който бях използвала бе от серията им за суха и изтощена коса, страхотен шампоан, който връща блясъка на косата. 

Този, който изпробвах от новите опаковки бе Garnier Fructis Goodbye Damage подсилващ шампоан за увредена коса. Измива добре, косата изглежда мека и гладка, определено ми харесва и бих купила отново.

Продължих търсенето, като реших да заложа на току-що излезлият на пазара шампоан с млечни протеини на NIVEA. Той се предлага в три разновидности: 
-подхранващ шампоан за коса с тънка структура
-подхранващ шампоан за коса с нормална структура 
-подхранващ шампоан за коса с плътна структура.
И понеже косата ми е от най-плътните, си взех подходящ за моята коса, именно подхранващ шампоан за коса с плътна структура hairmilk.
Като цяло ми хареса продукта, също измива добре и може би бих купила отново, но определено не бе шампоанът, който търсех.

Стигнахме и до последният шампоан, който реших да изпробвам и който всъщност се   надявах да реши проблема ми с косопада.
В интерес на истината все още "изследвам" този шампоан и нямам категорично мнение. Вече съм на втора опаковка и не мога да реша харесвали ми или не. Драстично намаляване на косопада ми категорично няма, надявам се до края на втората опаковка поне малко да се забележи промяна в това отношение. Шампоанът измива добре, мирисът му не е от най-приятните, но не е и отблъскващ. Ако не използвам балсам за коса след него, косата ми на допир се усеща много суха.
Това е първият шампоан, който пробвам на Vichy и дори да не покрие очакванията ми, предполагам ще изпробвам и някоя друга серия.

Като цяло, това са трите шампоана, които тествах последните месеци, нямам категоричен "победител" сред тях, но ако трябва да избирам, може би бих избрала Vichy.
Моето търсене продължава... ;)





*Публикацията не е спонсорирана по никакъв начин!

Коментари

Популярни публикации