Costa Coffee

Никога не съм била "фен" на кафето, дори на това в неделя.. Истината е, че предпочитам да пия нещо по-леко и не толкова силно, все пак животът така или иначе всеки ден ни напомня колко всъщност е горчив, затова не смятам, че е нужно и сама да с го вгорчавам допълнително, било то и с тази черна напитка. 
Признавам си, че макар и не толкова полезна и здравословна напитка, от години пия така нареченото 3в1 кафе. Това е моят вариант за кафе. Разбира се, понякога пия лате, капучино и произходни на тях напитки. 

Преди малко повече от година открих кафе, което за мен не бе толкова горчиво, все пак не е и чисто де, но мисълта ми е, че от тогава аз вече има своята любима кафена напитка и това е: Flat White от Costa Coffee. (намира се най-вляво на снимката)

И понеже на мястото, където живея в момента няма Costa Coffee, моя приятелка ми прати такова от Лондон, където всъщност тя работи като бариста в Costa Coffee. Така от скоро у дома мога да си приготвям, напитка наподобяваща тази в Costa. Разбира се, не си мислете, че ми се получава, далеч съм от мисълта, но все пак успявам да получа приятен за мен вкус, понякога и със сиропчетата с различни вкусове за кафе. 



 А тези джинджифилови бисквитки са просто страхотни.. ;) 

Мммм... все повече задобрявам.. ;)
А вие как предпочитате кафето си? :)

Коментари

  1. S Malko poveche praktika smqtam che kafeto to shte see poluchix strahotno I na vanshen vid I na vkus! Enjoy ������ 😘🤗🌺

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации