Изненадай любимият си със закуска! Защо пък не?!

Аз съм от хората, в които се крие една безнадеждна романтика. Често приятелите ми казват, че живея в приказва или че постоянно съм с розови очила.. Може и така да е, но има един тип романтика, който направо ненавиждам и това е цялата тази еуфория покрай Св. Валентин.. Балони на сърца, червени рози, плюшени играчки и пр. Е, да, ама не! Аз отдавна пораснах за плюшените играчки, розите ги предпочитам всеки ден, не веднъж годишно, а балоните даже няма и да ги коментирам.. 
И въпреки, че се постарах всичко в закуските, които ще видите да е на сърца, то е така, само за да ви покажа, че любов има и в останалите дни от годината и аз по принцип обичам да си декорирам храната, което навярно сте разбрали, ако ме следвате в instagram ;)
 Насладете се на моите идеи за "романтична" закуска и все пак изненадайте любимия.. Защо пък не?! ;)

Малки хапки във формата на сърца. Отгоре може да декорирате по собствено желание. Аз съм го направила с авокадо, домати, филирани бадеми и чиа семена. 

Понякога една чаша сок поднесена с любов в леглото е достатъчна, но ако не ви стига, може да нарежете плодове по ваше желание във формата на сърца. Аз съм го направила с ананас, портокал и ябълка.

 Ако имате повече време и желание, разбира се, може да направите палачинки и отново да изрежете във формата на сърца.

Аз съм ги намазала с този конфитюр от череши, вие може да използвате друг вкус, шоколад или друго сладко.

 И последното предложение от мен е много бърза закуска, просто нарежете във формата на сърца любими плодове, добавете ги към любимото мюсли на любимия човек и му го поднесете така.. ;)

Не забравяйте, че любов има във всички наши дни, а не в един определен. ;)

P.S. И не е нужно всичко да е в сърца... ;) 


Коментари

Популярни публикации