Планирането и аз!

Аз съм от хората, които не планират. Не, защото не обичат, а защото нищо, никога не върви по план. Разбира се, понякога бягам от това си правило и планирам работната си седмица или месец с голямо удоволствие. В моята работа, планирането става за цяло тримесечие, понеже работата ми е свързана със срещи и пътувания из цялата ми зона от градове. Не се оплаквам и го правя с удоволствие. Ноо, мисълта, че всичко ще се обърка и пренареди (както става обикновено) ме кара да избягвам целият този процес.
Има страшно много хора, които обичат да правят подробни планове на седмици, месеци и пр., и предполагам следват тези планове стъпка по стъпка, но аз не съм от тях, при мен всичко е предпоследно решение, докато не стане. Може би се дължи и на годините ми или просто на самата мен. Просто нещата сами намират своя начин да се случат и не вървят по моя "план".
От известно време се опитвам да планирам публикации/рубрики в блога, но и тук не се получават нещата. Винаги излиза нещо непредвидено, било то липса на време да напиша определената статия, неудовлетворение от написаното или дори липса на материал за написване на нещо, което уж съм планирала. И най-пресния пример, който мога да ви дам е рубриката, която стартирах през месец декември 2017г - "Моите топ 3 за месеца", е още на втория месец се провалих в това. Просто не исках да пиша за "някакви" си 3 любими продукта, а за истински такива, а в случая нямаше и просто реших да не го правя, така си отидоха и моите "планове" за редовна такава рубрика...  
Същото важи и за почивки, лични пътувания, рождени дни и за какво ли още не. Понякога дори на една на пръв поглед обикновена семейна вечеря нищо не върви по план. И да, аз съм се примирила с този факт, затова, когато и да "планирам" нещо, каквото и да е, не го правя с ясната цел, че ще бъде съвсем така и тогава. Поставям си конкретни точки, цели, идеи и знам, че когато и да се случат, по какъвто и начин, все пак така е трябвало и моето планиране няма нищо общо с това... Затова приемете моите извинения и добре дошли  в моя хаотичен блог, където нищо няма да е по план, всичко ще е понякога, но винаги от сърце. ;)






Коментари

  1. Аз съм много подредена личност, и винаги има ПЛАН за деня, дори и за утрешния. Когато правя нещо ,го правя докрай колкото " й да ми струва" само по план. Максималист по натура, и с план винаги постигам целта..

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации