Вдъхнови се с ЖоСи!

 Не отдавна попаднах на една игра на ЖоСи в тяхната facebook страница. Любопитна и повече вдъхновена от условието(което сега не помня с точност, но беше един вид предизвикателство), да направиш сандвич с някой от продуктите им. И разбира се, като човек, който обича предизвикателствата, първото нещо, което направих бе да отворя хладилника и да видя, дали имаме продукти на марката у дома. Разбира се имахме, без сирене не оставаме, също така имаше и кашкавал(тук ще вметна, че аз не обичам кашкавал). Запретнах ръкави и набързо направих няколко малки сандвича, с които изненадах мои близки, които естествено, останаха приятно изненадани, а аз доволна участвах в предизвикателството на ЖоСИ. И такааа, след няколко дни се видях сред печелившите, което честно казано ме зарадва, та кой не обича наградите хихих И наградата беше, ето тази симпатична кошница с продукт ЖоСи. Реших, че ще е хубаво да ви покажа, няколко вдъхновени от ЖоСи идеи, които всеки ми могъл да използва за предстоящите празници, партита и пр.. Надявам се, всеки да си "открадне" по идея... ;)

Сирена, кашкавали и топени сирена. Разнообразие да искаш... Както споменах по-горе, аз кашкавал не обичам, същото важи и за топените сирена, но пък пушеното бих пробвало отново. ;)

Да започваме!

 Няколко варианта на парти хапки. В случая съм използвала натурално топено сирене с черни маслини и домати чери.

 Както не веднъж съм казвала, аз съм голям фен на различните видове семена, затова нямаше как, да пропусна  и да не изпробвам и този вариант с микс от семена.

 Тук основата е млечна аерирана крема, отново имаме маслини и любимите домати чери, както и ЖоСи кашкавал от биволско мляко. ;)

 Тук са едни от любимите ми хапки, на които за основа използвам намачкано авокадо с козе сирене ЖоСи, а отгоре аранжирам с маслини и домати чери. Наистина ужасно любимо и вкусно. ;)

Тук имаме хапки с различни топени сирена, включително и пушено, както и кашкавали. :)

Тук имаме вариант и за любителите не песто, което е идеално в комбинация с моцарела. 

 Тук имаме два варианта на мини сандвичи, а именно със сирене и кашкавал. 
1 вариант: намазваме основата с намачкано авокадо и сирене, домат, парче цяло сиренце и на вкус маслини(аз обичам много, затова повече) хихи
2 вариант: за основа използваме масло, в комбинация с кашкавал, краставица и пожелание някакъв колбас. 

Още един вариант за страхотна закуска, включваща сирене ЖоСи.

 Два тоста с млечна аерирана крема и комбинации, според вкуса. 

Любимият тост с авокадо, а за основа отново имаме млечна аерирана крема.

 Салата с моцарела.
И нещо много вкусно, а именно пица с моцарела, домати и маслини... мммм ;)

ЖоСи е една от любимите ни марки у дома и с удоволствие експериментираме с техните продукти. Аз разбра се, наблягам на сирената, но останала част от семейството обожават кашкавали и топени сирена. ;) 
Бон апети! ;) 








*Публикацията не е спонсорирана по никакъв начин. Някой от продуктите не са от кошницата, която получих, като подарък, а такива, които по принцип си купувам. ;)

Коментари

Популярни публикации