Summer foods... ;)

Лятото е в разгара си и няма по-любим за мен сезон. Обичам слънцето, обичам морето, обичам и планината, обичам лятото.
Разбира се в този така горещ сезон, никой от нас не обича тежки храни, затова реших да споделя с вас нашите един вид "по-леки" храни, на които наблягаме това лято. 

Разбра се, ще започна със закуската. Лично аз съм голям привърженик на мюслито с плодове. Виждате, обичам да го комбинирам с различни пресни плодове(каквито има), консумирам го с плодово мляко(понеже не обичам прясно мляко), добавям и чиа и се наслаждавам на една прекрасна закуска, която дава силен старт на деня.
*Семената, които използвам са на ФАМИЛЕКС!

Обядът или вечерята с лекота могат да бъдат под формата на една такава или подобна салата. Както вече съм споменавала в Из седмичното меню по време на пост ;) много обичам зелена салата, обичам също така краставици, домати, спанак и всякакви други зеленчуци, от които може да сътворите чудеса в чиниите си хихих Обичам да гарнирам салатите с маслини, сурови слънчогледови и тиквени семена, както и чиа. Тук е мястото да накарате въображението ви да работи с пълна скорост и да експериментирате. 

Пресните ягоди, праскови, нектарини, кайсии, смокини и пр. са рай за мен.
А понякога и един сладолед е достатъчен хихи

Пресните фрешове и коктейли в края на деня могат да бъдат благодат за душата. Да разпуснеш с едно такова на верандата, в градината или дори на дивана е просто истинско щастие, особено след дълъг работен ден.


 Фреш от ягоди.






Коментари

Популярни публикации