Леко олио за лице Nutra Effects Miracle Glow

Възстановяващо олио - еликсир за лице с активен комплекс, съдържащ 5 ценни масла и витамин Е.

С това нежно, леко олио се опознаваме в последните седмици и мисля, че ще се харесаме накрая хихиих
Както вече споменах, използвам олиото от няколко седмици и съм доволна от ефекта, който оставя на кожата ми.
През лятото, благодарение на повечето слънчеви лъчи, на които се подлагам, кожата ми има нужда от дълбока хидратация и олиото успя да замести, дори, хидратиращият ми крем, който използвам вечер. До сега олиото съм го използвала сама вечер и мога да кажа, че не оставя никакви мазни отпечатъци/петна. Харесвам консистенцията му и факта, че попива сравнително по-бързо от очакванията ми. 

Олиото включва изключително полезни за кожата съставки, а именно - маслото от бабасу, което стимулира производството на колагени и масло от маракуя , което стимулира производството на еластан. 
Маслото от марула също е сред петте ценни съставки заедно с маслото от зелено кафе.
Благодарение на тяхната грижа кожата ни е естествено хидратирана и горещината и сухият въздух вече не са проблем за нашето лице. Петото масло от ленено семе укрепва защитната бариера на кожата. То оказва силно антиоксиданто действие и повишава имунитета на кожата и организма.

Лекото олио за лице Nutra Effects Miracle Glow е решението за дехидратираната кожа по всяко време на годината!





*Публикацията не е спонсорирана!

Коментари

Популярни публикации