Как да се предпазим от комарите през лятото?


Летният сезон е времето, в което освен задръжки захвърляме и дрехи. Прекарваме много от вечерите си на открито с приятели в дълги купони и забавления. Въпреки всичко има нещо, което може да ни развали настроението, и това са онези гадни, дребни, обичащи да смучат нашата кръв насекоми - комарите. Естествено има доста начини как да се предпазим от тях, но аз ще ви споделя моето решение. :)

Подхранващ лосион с екстракт от еквалипт против насекоми.
Отблъсква комари и други насекоми за няколко часа и охлажда кожата, като и придава свежест.
Нанасянето става, като напръскаме равномерно по оголените части на тялото в зависимост от обстоятелствата. Не се използва върху рани и не трябва да има контакт с очите. 
Продукта е микробиологично тестван. Подходящ за цялото семейство.

Аз си закупих моя от Jumbo  в Гърция, предполагам тук също ги има. Опаковката е 100мл. и може да ви изкара доста време. Цената не я помня. 
Лично мен, комарите не ме обичат много, но при необходимост спрея помага. 
Често дори лосионът ми за тяло върши същата работа.





Коментари

Популярни публикации