Какво има в козметичната чантичка на един Beauty Ambassador?


Като на всяка една дама и моята козметична чантичка съдържа предимно продукти за ежедневна употреба. Нека разгледаме заедно. :)

Ще започнем с несесера, който е от кампанията на Avon - 

Както знаете, тази благотворителна кампания ми е на сърце и използвам почти всички нейни продукти. 

Продължаваме с два продукта, за които вече съм писала ревюта, а именно "ВВ крем Nutra Effects" и "Разкрасяваща терапия Anew Vitale Visible Perfection". Линк в края на статията.
Тези два продукта са страхотни за ежедневна употреба и винаги спасяват положението, когато е необходимо. Страхотният аромат на терапията Anew Vitale Visble Perfection се усеща през целия ден.

Продължаваме с най-новото попълнение сред червилата на Avon, а именно Блестящо червило Shine Burst. Моят нюанс е Peach Punch, който е подходящ за лятото. Има плътно покритие с блестящ ефект, дълготрайно е (не до безкрайност, разбира се) и е хидратиращо. Харесва ми. 

Следва серията Luxe и три нейни продукта.
Балсам за устни( не е червило) с нюанс "honey", който според мен е доста тъмен (кафяв) и не ползвам често, но все пак намира място в несесера ми хаха. Харесвам този балсам и може би ще си взема друг по-светъл нюанс. 
Спирала с нюанс "brown". Аз харесвам кафеви спирали, предпочитам ги за дневен грим.
И молив за устни с нюанс nude temptress, който използвам вместо червило. Придава страхотен матов цвят на устните.  :) 

Разбира се, няма как да пропуснем  и едно компактно огледало в чантичката. Незнайно защо имам и мостра на новият аромат Avon Alpha. 

Информация за ВВ крем Nutra Effects  и Разкрасяваща терапия Anew Vitale Visble Perfection ===>  



Е, това е. Ще се радвам да споделите какво има и във вашите козметични чантички. :)




Коментари

Популярни публикации