BB крем Nutra Effects


Новият ВВ крем Nutra Effects с SPF 15 на Avon едновременно хидратира, изравнява тена и възстановява здравословния вид и сиянието на кожата. Основните съставки на ВВ крема са чиа и стрелиция. Благодарение на хидратиращите свойства на чиата, кожата получава хидратацията от която се нуждае през целия ден. Стрелицията пък придава равномерен тен на кожата, перфектно покритие и намалява вида на несъвършенствата. 
ВВ кремът не съдържа парабени и оцветители, което го прави подходящ и за чувствителна кожа. Нямам възрастово ограничение.  
Продуктът се предлага в две разновидности:
- Матиращ ВВ крем Nutra Effects с SPF 15 - подходящ за комбинирана към мазна кожа.
- Разкрасяващ ВВ крем Nutra Effects с SPF 15 - подходящ за нормална и суха кожа.

ВВ кремът Nutra Effects може да бъде и заместител на дневният ни крем, защото е с SPF 15. Продуктите могат да се ползват и заедно, като ВВ кремът се нанася втори, след дневния крем.

Продуктът, който получих за тест бе Матиращ ВВ крем Nutra Effects с SPF 15 с нюанс Light.
Той се предлага в два нюанса - Light за по-светла кожа и Medium за по-тъмна кожа. 

Ще си призная, че фон дьо тен-ите и ВВ кремовете не са моите продукти.  В най-добрият случай ползвам лека пудра, но въпреки това в мен се зароди интерес при появата на този продукт.
Видимо нюансът не бе моя (аз съм с по-тъмен цвят на кожата), но това не ме спря да тествам самият продукт, а и не беше чак толкова фрапираща разликата, каквато би била през следващите летни месеци .. хи-хи :)
Истината е, че се двоумя относно това дали ми харесва или не. Без колебание ще кажа, че трайността е добра, има си матиращия завършек, който очаквах, кожата е хидратирана, няма лъщене, но някак си ми липсваше нещо в този продукт. Може би заради това, че не бе моят нюанс или това, че по принцип не съм привърженик на този тип продукти..  не знам. 
Мисля да пробвам и разкрасяващият ВВ крем, но с по-тъмен нюанс.

Вие ползвали ли сте този продукт и какво ви е мнението за него? Ще се радвам да споделите с мен. 

P.S. Въпреки колебанията ми, смятам че това ще е продуктът, който ще използвам в нужните случаи. Все пак е единственият ВВ крем със семена чиа предлаган на пазара, а знаете какъв привърженик съм на чиата.  :)



*Продуктът е изпратен за проба от PR. ;)

Коментари

Популярни публикации