Първото писмо на Миа до Дядо Коледа

Скъпи Дядо Коледа,

казвам се Миа и това ще е моята първа Коледа. Е, ти сигурно го знаеш това, но все пак аз съм дъщеря на майка си, а ти все пак си мъж и поради тези два факта, аз се чувствам длъжна да ти го съобщя официално. Спокойно! Тази година няма да си пожелавам понита, понеже още съм много малка за това. Кучета и котки имаме достатъчно. Като цяло нищо не искам, но ти пиша, за да се запознаем, понеже от мама разбирам, че ти си един белобрад старец, който всяка година прави щастливи всички деца по света, а за мен това те прави най-добрият човек на света и много ще се радвам един ден да се срещнем. До тогава аз всяка година ще украсявам елхата с мама и ще ти оставям коледни сладки под нея с чаша сок. Минавай през нашия дом и ни орисвай предимно със здраве и късмет. Може да съм малка, но от сега знам, че здравето е най-важно, а ако имах късмет, сега щях да те чакам с вуйчо.... По-късно през годините най - вероятно ще започна да искам и разни играчки от теб. Не е задължително да ми изпълняваш желанията и без друго едва ли ще съм послушно дете, но ако можеш радвай все повече и повече деца по света. На мама и тати каквото и да им донесеш ще е малко, защото те вече получиха своя подарък още през юни. Така че дай им издръжливи нерви, за да ме изтърпят през годините. Ами това е за сега. Поздрави на елените и всички около теб. 


П.С. Ако имаш нужда от помощ, знаеш къде да ме намериш. 

С обич,

твоята нова приятелка - Миа. 

Коментари

Популярни публикации