Баница със сирене и кашкавал

Едно от нещата, на които ме научи баба, беше как да правя баница. Разбира се, аз експериментирах всеки път и не винаги се получаваше, но този ми се получи. Към традиционната баница със сирене, просто добавих и кашкавал. Знам, че не съм открила топлата вода, но и не претендирам за това. Радвам всеки път, когато нещата в кухнята ми се получават, защото пътите, в които това не става са много повече... Та...
Необходими продукти:
Един пакет кори за баница /как се правят кори, така и не се научих/ - моите бяха на Фамилия
6 яйца
около 125гр. масло
около 200 гр. твърдо сирене
около 150-200 гр. настърган кашкавал

Рецептата е стандартна. Разбиваме яйцата, като към тях добавяме натрошено сирене и настърган кашкавал. Намазваме кората с масло, след което слагаме по цялата ѝ дължина и ширина от сместа. Навиваме кората /аз винаги навивам по две кори/ и редим в намазнена с масло или олио тава. Накрая също намазваме отгоре корите с малко масло, за да не се изсушат прекалено. 

Печем в предварително загрята фурна на 180 градуса с вентилатор за около 40 минути или до готовност. 

След като извадим тавата от фурната я завиваме с кърпа за около 10 минути, за да остане мека баницата. 

Не е сложно и щом аз мога, значи и вие можете. Бон Апети! 

J. J.

Коментари

Популярни публикации