Lash Genius

Избягвам да пиша ревюта за грим продукти, но за тази спирала нямаше как да пропусна да изкажа мнението си, понеже ми беше представена, като нещо супер уникално, без което "не можем"... /Цвети, ако четеш това... ти си виновника ха-ха/... 

Avon True Lash Genius спиралата крие в себе си цели пет предимства в едно за максимален ефект. Богат обем, изящна дължина, прецизно подчертаване, извити мигли и наситен черен цвят. Е днес ще разгледаме само четири от тези пет предимства, защото избрах да си поръчам спиралата с черно-кафяв цвят, което сами ви довежда на мисълта, че поглед върху наситения черен цвят нямам, а и не това е нещото, което аз исках от тази спирала. 

Спиралата има smart control четка, която обгръща всяка мигла, като я повдига, извива и разделя. Върхът на четката достига до всяка една малка мигла, дори до най-късите. Вече цяла седмица се опитвам да се "сприятеля" с тази златна красавица. Има доста течна формула и остава доста остатъчен туш по четката, който може да забележите на снимката под формата на топченца. Това е първата спънка между двете ни, но да си призная с малко усилия се преодоляват тези неща, а и го отдавам на факта, че и трябва малко време, за да поизсъхне. Надявам се да стигнем до консенсус по този въпрос. Що се отнася до дължина, гъстота, изразително подчертаване и ефекта "уау" на миглите, лично аз мога да го постигна и с "най-смотаната" спирала на света... Извинявам се за думата, но искам да ме разберете правилно. Не съм човека, който може да  бъде пример за това как от къси и редки мигли ще се превърнат в едва ли не такива с ефект на изкуствени и то само с едно нанасяне... Такъв случай няма. Разбира се, една спирала може съвсем да промени погледа, визията и самото излъчване, но пак казвам, чудеса не съществуват. И все пак е хубаво да използваме предимно и само качествени продукти, за да запазим собствените си мигли, а не да окапват след всяко сваляне на грима. Що се отнася до качеството на тази Lash Genius спирала от мен има - да. Да, защото постигам това, което искам, а именно изразителен поглед, без наситен черен цвят /както казах, поръчах кафява/. Да, защото въпреки пречките, които имахме първите няколко дни, все пак издържа на всичко, което я подложа, като 2 км. крос с кучето, температури нормални за летния период, неволно потъркване на очите и пр.. И не казвам, че не се размазва, ако я потъркате без да искате, но не го прави през останалото време. Да, защото не ми окапват миглите, когато я свалям. Да, защото я нанасям лесно и защото съм склонна да и дам шанс, а аз не давам шансове на много продукти... 


J. J.

*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации