Ягодов чийзкейк

 Ягодов чийзкейк по рецепта на Didi's kitchen.
Когато видях тази  рецепта в канала на Диди, си казах: "Да, това трябва да се направи!".. А както не веднъж съм споделяла, моите умения в кухнята се свеждат до 0.. Но, това не ме спря, а то взе че се получи и даже беше вкусно.

Продуктите, които използвах са:
2 пакетчета чаени бисквити
125гр. масло

За пълнежа:
250гр. сирене рикота
4 яйца (моите бяха домашни и малки)
400гр. заквасена сметана
140гр. захар

За декорацията:
500гр. пресни ягоди
2 пакетчета желатин

Няма да изпадам в дълбоки обяснения, относно самото приготвяне на чийзкейка, а ще ви оставя линк към рецептата в канала на Диди, аз съм я спазвала стриктно, точно както тя го описва. Рецептата е страхотна. Няма да ви лъжа, понеже не съм "фен" на сладките неща, грабна ме външният вид. Много исках да ми се получи и да чуя мнението на колкото се може повече хора, относно вкуса. Вярвайте ми, имаше голямо раздаване на чийзкейк и за мое щастие на всички им хареса. Скоро може да изпробвам и нещо ново.. кой знае..







Коментари

Популярни публикации