Rowenta


Сешоар Rowenta CV5510  бе спасението за косата ми... 
Като всяка една дама, която иска най-доброто за косата си, така и аз минах през какви ли не уреди за сушене на коса, докато открия онзи "мой" сешоар.
На съвсем случаен принцип попаднах на този сешоар и за да бъда честна, освен характеристиките му, които бях прочела  и одобрила, важна роля изигра и външният му вид хахах (колкото и глупаво да звучи) ..
След като трябваше да сменя един от сешоарите ми, първото нещо, което направих е да влезна и да проверя какво се предлага в online пространството, понеже нямах време да ходя до какъвто и да е магазин, а и бе за вилата ни (от което автоматично може да прецените, че не бе от най-голяма важност). Разглеждайки и долу-горе знаейки какво търся, отново казвам случайно попаднах на този модел, без да се замисля поръчах и изчаках доставката  му няколко дни... А, ако се окажеше грешка, просто щях да сменя.
Е, това бе най-доброто ми попадение от online покупките ми.
 Още след първото сушене косата ми изглеждаше и се усещаше различно, струваше ми се по-мека от всякога, реших, че си въобразявам. След втори, трети, пети и всеки пореден път на използване косата наистина беше по - мека, пухкава и просто страхотна.. Вече нямаше как да си въобразявам и просто започнах да сравнявам косата си след използването на този сешоар и след използването на друг сешоар, който ползвах в същото време - Sapir (беше ми подарък).
Е, разликата бе огромна. Докато единият (Rowenta) ми правеше косата мека и страхотна на допир, другият (Sapir) я изсушаваше толкова много, че на моменти изглеждаше ужасно и предизвикваше по-бърз цъфтеж на косата.
Вече повече от 3 месеца се доверявам на Rowenta CV5510 и се радвам, че така случайно попаднах на този уред, с който косата ми засия.

Сешоар Rowenta CV5510, 2100W

Има 3 настройки за температурата, 2 настройки за скоростта,
бутон за студена струя и концентратор на въздух.
Кабелът е дълъг 1.8м, което го прави удобен за употреба.
Цветът му е бял със сиво.


Сешоарът закупих от emag.bg



*Публикацията не е спонсорирана.

Коментари

Популярни публикации