Нежността през погледа на NIVEA & #daretoWOWandCARE

След доста дълга пауза от моя страна се завръщам с едно предизвикателство от Nivea. 
Още от съвсем малки се сблъскваме с хиляди понятия. Някои от тях веднага ги разбираме, други научаваме малко по-късно, а значението на трети може би никога няма да разберем. През нас преминават думи като подкрепа, внимание, семейство, любов, грижа... Едва ли някога сме се запитвали дали днес, след толкова много години, сме открили значението на думи, които не сме разбирали като малки. И именно поради тази причина от Nivea ни предизвикват да споделим какво за нас означава грижата. 

Ще започна с това, че отговора на въпроса за мен се крие на тази снимка. За пръв път в блога ще споделя, че преди малко повече от четири месеца аз наистина осъзнах какво е смисълът на живота в лицето на това малко създание, което носи името Миа и за което аз се грижа с цялото си сърце от ден първи. Някой ден ще ви разкажа повече за нея, а днес ще наблегнем на грижата за семейството, за околните, за любимите, за приятелите, за близките, за светът около нас. 

Значението на думата "грижа" за мен има доста дълбок смисъл. В нея събирам всички малки камъчета, който в съвкупност образуват плажа. Плажът на нашия живот. На който да се поспреш и да се загледаш в морето. На който да поканиш приятел. На който да поплачеш. На който можеш да се довериш. На който вярваш, че дори след всичките вълни на света, той пак ще бъде там за теб. Плажът, който сами си образуваме от грижата за себе си, близките, околните и всичко, което ни заобикаля. 
Ако трябва да съм честна, а аз не мога да бъда друга и затова съм може би най-упреквания човек на света, ще кажа, че в забързаното ежедневие с една подхванала ни рутина, доста често забравяме точно за тези малки камъчета, който образуват нашия свят. Тези малки камъчета за всеки са различни, но долу - горе за всички ни са еднакви. Това за мен са неща, като целувката от любимия сутрин, топлото кафе поднесено в леглото или където там го обичаме. Забележката с основание, защото не винаги сме прави. Погалването от едни малки пръстчета, които зависят изцяло от теб. Усмивката на едно малко дете, когато му намажеш бузките с крем. Нежният поглед на любимия в най-конфузната ситуация. Подкрепата на близките. Дори усмивката на любимия след провалена вечеря, защото той много добре знае, че ти не можеш да готвиш, но те подкрепя в опитите ти. Това и още куп други малки камъчета за мен са грижа от някога, към някога и образуват нашият свят, за който се грижим с по-горе упоменатите неща. А кутията на Нивеа този път се погрижи за цялото ни семейство със следните продукти в нея. 

Нежен балсам за устни, защото и тя знае, че всяка дама трябва да има хубави и меки устни. 

Крем за ръце, който вече се превърна в мой любимец, понеже аз имам доста суха кожа и може да си представите за какво става на въпрос. Кремът е с натурално масло от бадем и ший, и има съвсем лек, деликатен аромат. Първоначалните нотки са на типичния за Nivea аромат. Харесва ми много. 

Подхранващ душ гел за тяло, който как да вземете от тези малки ръчички... 

Подхранващо мляко за тяло, обогатено с дълбокоподхранващ Nivea серум и натурално малко от бадем и витамин Е. 

И любимият на малки и на големи крем за цялото семейство. 


Усмивки! 
J. J.

Коментари

Популярни публикации