Good box ENJOY Summer 2022

Морето това лято може и да остане мираж за мен, но това не е причина да не си създам своето лятно настроение, затова си поръчах кутията на Good Box ENJOY Summer и днес ще си поговорим за продуктите в нея и по-точно за варианта, който аз избрах. 

Лятното издание на кутията тази година се предлага в три варианта и аз избрах този с CHOCO Sun Tan & Body Oil от Cocosolis

Първият продукт, за който искам да си поговорим е хидратиращ серум за лице с хиалуронова киселина Hydration Boost на WARDA Luxury Skincare. Лек гел-серум, който се разнася по кожата, като водичка и остава страхотен хидратиращ ефект. Съдържа успокояващи и задържащи влагата в кожата алое вера и рициново масло, и хидратираща хиалуронова киселина, за да бъде кожата на лицето сияйна и здрава. Освен това серумът е богат на антиоксиданти, които обещават забавяне на стареенето и помагат за предотвратяването ба бръчки. Лично аз усещам един приятен аромат на кокос, който попива страхотно в  кожата. Понякога нанасям само него вечер, а понякога го комбинирам и с крем за лице. Определено е продукт, който ми хареса и бих купила отново. Цената му е 128 лв. за опаковка от 30 мл.. 

Продължаваме със скраб за тяло с диня от Feel Free. Приятен, нежно летен аромат на диня, който превзема банята по време на душ. Скраба за тяло има свойствата да премахва мъртвите клетки от кожата на тялото, спомага за стимулиране на кръвообращението, видимо изглажда и изчиства в дълбочина кожата, остава усещане за мекота и подпомага производството на нов колаген. Лично аз съм голям фен на този тип продукти, било то за тяло или лице. Този също ми хареса. Цената му за опаковка от 75 мл. е 20лв.. 

Летен блясък за тяло и коса със златни частици Shimmering mist от EOLIA COSMETICS. Има лека, немазна текстура и придава блясък на кожата. Понякога го използвам вместо лосион за тяло, което пък означава, че хидратира добре. Цената ми за 150 мл. е 20лв. 

Освежаващ тонер за почистване и подхранване на лице с ананас от Kueshi. Подходящ е за ежедневно почистване на кожата на лицето. Има приятен аромат, не изсушава кожата и бих казала, че почиства добре. Цената му за 100мл. е 12лв. 

Лосион за тяло за след слънце от Feel Free. Формула, обогатена със сок от алое вера, екстракти от шипка и невен. Охлажда, омекотява и успокоява кожата след излагане на слънце, хидратира в дълбочина и изглажда кожата, като запазва нейната еластичност и предотвратява лющене. Подходящ за всички типове кожа. Нанася се върху тялото след излагане на слънце. Цената за 200мл. е 40лв. 

Регенерираща желирана маска за лице с манго и маракуя на Tropical Island. Маската се нанася равномерно върху лицето и се оставя за около 15 минути, след което се измива с топла вода. Приятна на допир и с нежен аромат, който аз много харесвам. Хидратира добре и не изсушава кожата. Не кой знае какво. Цената е 6лв. 

И стигнахме до продукта, който вие си избирате при избор на кутия - аз избрах био масло за шоколадов тен CHOCO Sun Tan & Body Oil от Cocosolis. Натурален продукт, създаден със студени пресовани масла. Олиото не съдържа слънцезащитен UV филтър, затова се препоръчва да се използва в комбинация със слънцезащитен продукт. И преди съм ползвала продукт на марката, като знам, че е подходящ за моята тъмна кожа, затова избрах него и този път. Цената му за 110мл. е 45лв. 

Кутията е приятна, изгодна и бих препоръчала, ако използвате поне част от продуктите в нея. Весело лято от мен! 

J. J.






Коментари

Популярни публикации