Сладкарството като изкуство! На кого бих заложила отново и на кого - не.

Сладкарството като изкуство е изключително красиво и нежно нещо. През последните години на пазара се появиха и продължават да се появяват нови и нови сладкарки, които намират своята аудитория. Аз съм от хората, които трудно дават шанс на нови хора в живота си, било то и сладкарка, но през последната година реших да пробвам няколко нови човека, за които ще ви разкажа, както и моята любима такава. 



Първата страничка, която искам да споделя е Amelie Sweets & Gifts. До нея стигнах чрез препоръка от моя приятелка и от която останах доволна. Лично аз не повторих, но пък препоръчах на приятел. Работи добре и на добри цени. Цената на втората кутия със шест сладки бе 15лв. Дамата е много мила и е от Стара Загора. Обръща доста внимание на детайла и обмисля дизайна на сладките, според това, което сте и казали. Първата бисквитка поръчах за блога и сама измисли дизайна. Доволна съм спрямо цена/качество. 

Втората страничка е Медени мечти. Зад нея стои една много мила дама от Хасково, която съвсем скоро открих. Ползвам нейната снимка, понеже не успях да я снимам, защото буквално минути след като взех меденката я поднесохме, като подарък. Меденката е с по-голям размер/мисля, че беше 12см./, идва със кутия с панделка - ръчна изработка. Аз поръчах само надписа и се доверих изцяло на дамата за дизайна. Определено бях изненадана приятно, относно детайлите и изобщо отношението на дамата към това, което прави. Бих препоръчала с две ръце. Лично аз направих и втора поръчка, но нея ще  ви покажа по-късно. Ако сте от града или региона и търсите някой, който да направи празника ви още по-хубав, спокойно може да се доверите на Медени мечти. 

Продължаваме със Serendipity / party dec. & bakery /. Една страничка, от която не останах никак доволна. Препоръча ми я приятелка, която направи поръчката вместо мен. Дамата не можа да направи това, което исках и затова варианта ми беше този, който виждате по-горе. Изключително лошо качество на снимки/картинки. Единствено първата бисквитка изглежда по-добре. Всичко това струва 15лв. Не знам на кое отгоре. Идват в кутия, както всички останали. Не бих повторила и не бих препоръчала. 



Продължаваме с любимата ми сладкарка, която стои за страничката Тортите. Дамата се казва Михаела и е от Варна. През годините съм поръчвала много неща на нея, както и мои приятели. Доказана в качеството си на сладкар. Няма да качвам много снимки, а оставям линк към страничката ѝ, която може да разгледате. От наблюденията ми в нейната страница ще откриете най-голямо разнообразие на сладки продукти, които тя предлага. Съотношението цена/качество е страхотно. Отношението също. Горещо препоръчвам. Цената на последните сладки, които бяха за моминско парти и както виждате са ръчна изработка бе 1.70лв./бр..

Това са страничките и дамите, с които съм се срещала аз. Това е личното ми мнение и не задължавам никого с него. Показвам и разказвам за нещата такива, каквито аз ги виждам. Ще се радвам, ако имате някой, който може да препоръчате, като сладкар. 


J. J. 

Коментари

Популярни публикации