SOS Skin Kit #daretoWOWandCARE

Всички сме имали поне един такъв ден, в който трябва всичко да перфектно, но изведнъж нещо се случва и нещата се объркват... Било то да ни излезе пъпка в последния момент, преди важно събитие, разлято кафе върху новата риза, точно преди интервю за работа или пр.... Точно, заради това този път от Nivea Bulgaria и тяхната кампания #daretoWOWandCARE ни предизвикват да разкажем една такава наша случка... Същевременно с това ще се запознаем и с новите продукти от серията PORE PURIFYING
Случката, за която се сещам е свързана с пробването на едно "дълготрайно червило" в ден, в който имах над 4 важни срещи... Та, милата аз реших, че още сутринта ще изпробвам едно ново червило, което обещаваше трайност над до 48 часа и което ми беше изпратено като подарък... И аз една, такава недоверчиви - слагам рано сутринта червилото върху устните си, а то едно ярко розово и изкрящо, а на мен как само не ми отиват тези цветове /ще вметна, че единствено нюд цветовете ми отиват/, та започват едни опити за премахване на това червило по какви ли не начини... Обикновена салфетка, мокра кърпа, скраб за лице, скраб за устни, измиващи гелове - нищо не помага, устните ми буквално бяха претрити с какво ли не, докато не попаднах на една мицеларна вода на Нивеа, която спаси положението и с вече леко закъснение, денят ми започна, но никога няма да го забравя. След това, разбира се си закупих от това червило и моят нюас, но вече знам как се маха. 

Nivea PORE PURIFYING 3в1 измиващ гел + Скраб + Маска - мултифункционална антибактериална формула с бяла глина и натурален екстракт от магнолия. Един наистина универсален продукт, който обещава добро премахване на замърсяванията по кожата в дълбочина, отпушване на порите, както и отстраняване на бактериите, които предизвикват появата на пъпки. И третият вариант за използване на продукта е като маска, като се поставя на лицето, изчаква се около 3-5 минути и се измива. 

Nivea PORE PURIFYING измиващ гел с антибактериална формула с натурален екстракт от магнолия и млечна киселина за ефикасно почистване на проблемна кожа. Нанася се малко количество върху влажна кожа, масажира се, след което се изплаква. Гелът почиства в дълбочина и отпушва порите. Изглажда кожата и след него се усеща мекота, не я изсушава. 

И стигнахме до продукт, който до сега не бях ползвала, а именно лепенки за премахване на черни точки. Лепенките са лимонена киселина и се активират при намокряне. Останах доста впечатлена от резултата на този продукт и бих препоръчала на всеки, който има проблем с черните точки. 


J. J.

Коментари

Популярни публикации