Booster sheet mask NutraEffects, hydrate and radiance

Днес ще си говорим за любимите ми лист маски. Този път залагаме на новите маски от серията NutraEffects на Avon Bulgaria. Едната е хидратираща лист маска с хиалуронова киселина и пантенол, а другата озаряваща лист маска с грейпфрут. Маските са от масова серия на компанията и са на изключително достъпни цени. Не обещават чудеса и да ви кажа спазват си обещанията. 

Започваме с хидратиращата лист маска с хиалуронова киселина и пантенол, която обещава ефективно овлажняване на кожата, подобряване на абсорбиращите ѝ свойства и запазването на цялата тази хидратация. Подходяща е за всеки тип кожа, особено за суха и много суха кожа. Аз много харесвам хидратиращи маски и залагам предимно на тях. С тази маска се стои около 10-15 минути, след което се маха листа от лицето и се втрива с масажни движения остатъка от самата маска по кожата ни.  Нещо съвсем стандартно. Самата маска е напоена много добре, но не колкото някои други от тази серия или пък друга серия на компанията, т.е. точно толкова, колкото трябва, за да не се разлива всичко по вас, когато поставите самият лист. Маската хидратира добре, но лично аз харесах повече другата, понеже с нея кожата става наистина по-мека на допир. И за нея, четете по-долу...

Другата маска, която пробвах с удоволствие и която ми хареса повече е озаряващата лист маска с екстракт от грейпфрут, която със съдържащите се в нея витамини С & Е, хидратира и омекотява кожата, подобрява тона ѝ и я прави изключително сияйна. Определено тази маска ми хареса много повече. След употреба, кожата се чувства и изглежда по-хидратирана и сияйна. Изключително мека на допир, без да се усещат никакви сухи участъци и опъвания по нея. Рядко попадам на маска, която да ми хареса толкова от първия път, но тази ме изненада много приятно. Нанасянето ѝ става, както при предната, стои с нея около 10-15 минути, след което втриваме в кожата остатъците от нея. Подходяща е за чувствителна кожа и препоръчвам с две ръце. 

J. J.
*Публикацията не е спонсорирана. 

Коментари

Популярни публикации