Моите топ 3 за месец декември!

За пръв път реших да направя своята топ 3 класация за любими продукти през месец декември. 
Първият и най-любим продукт е парфюмът Avon LIFE от Avon. Този аромат ме спечели още преди малко повече от година и то от първият път, в който го усетих. Изключително нежен и дълготраен парфюм. Бих описала, като едно ароматно приключение. 
Повече за аромата може да научите тук: Avon LIFE

Вторият ми любим продукт за месеца е тази затопляща маска с вулканичен камък и изворна вода, която също е от avon. На нея попаднах съвсем случайно, след като, една клиентка няколко пъти повтори, че много държи на тази маска и иска да я пробва. Тогава се запитах, наистина ли е нещо толкова специално, нещо, което винаги е било пред мен и по една или друга причина съм подминавала. Е, реших да поправя тази грешка и си взех маската. Да си призная, наистина станах впечатлена от дълбочината на почистване, като се има предвид, че тя не трябва да престоява на лицето, а се нанася на влажна кожа и се масажира около минута-две. Веднага се усеща ненатрапчиво затопляне върху лицето, разбира се, търпимо. Само след няколко ползвания, този продукт стана мой любимец, а да си призная аз много трудно харесвам нов продукт, които тепърва изпробвам. Винаги подхождам с леко недоверие към всичко ново, но тук бях впечатлена. :)

Третият и най-празнично любим продукт е лосионът за тяло от коледната серия на Yves Rocher с горски плодове. Още щом видях, че са излезли двете коледни серии на марката, побързах да си взема нещо от серията с горски плодове. Ароматът е страхотен, аз и за това избрах точно този. Лосионът се нанася лесно, попива бързо и хидратира добре. Лично аз имам суха кожа и ми се искаше да е една идея по-хидратиращ, но и така го ползвам с удоволствие. 
Какво имам предвид, че бих искала да е една идея по-хидратиращ. Аз имам много, много суха кожа на ръцете, при което се налага да използвам много, много хидратиращи продукти. Един такъв продукт е лосионът за цяло тяло с какао от avon. Този крем е най-хидратиращият, който някога съм ползвала и до сега не съм открила продукт, с които да го заменя окончателно. Примерът, които ще дам е: Всяка вечер, когато си лягам си намазвам ръцете с този крем и на сутринта те все още са силно хидратирани, следователно търся същият ефект във всеки лосион или крем, които изпробвам. 
Лосионът на Yves Rocher хидратира добре щом се нанесе, но не мога да кажа, че кожата ми на сутринта също е толкова хидратирана, както, когато съм го нанесла. Въпреки това той влиза в моите топ 3 за месец декември. :)



Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации