Продукти за коса Advance Techniques!

 Днес искам да ви представя една много любима моя серия за коса от Avon, която ползвам с удоволствие.
Подхранваща серия продукти с мароканско арганово масло.
Серията включва: шампоан, балсам, маска и серум за коса.

 Шампоан и балсам за коса с мароканско арганово масло. И двата продукта подхранват и хидратират в дълбочина косата, като само след няколко използвания, се забелязва значително подобрение на косата(ако преди това е била доста увредена, както в моя случай). Лично аз доста време използвах само шампоана от тази серия, но се убедих, че използването на продуктите в комбинация, допринася за най-добрият резултат върху косата ми.

Подхранваща маска и серум с мароканско арганово масло. 
Маската хидратира косата още на момента, подсилва я и я прави по-мека. Подходяща е за всеки тип коса, особено за изтощена и суха коса.
Любимият ми продукт тук е серумът за коса, не мога да си спомня колко такива съм изхабила през годините.. много хахха Серумът придава бляскав вид на косата, благодарение на аргановото масло, подхранва в дълбочина и косата изглежда по-здрава и силна. Подходящ е за всеки тип коса, особено за накъсваща се, както моята след обилно стоене на слънце и солена вода хихихи


Използването на продуктите от цялата серия е препоръчително за най-добри резултати, но хора, като мен, които не винаги спазват това правило(независимо от серията), също могат да открият правилните продукти за тях. 
И за пълен завършек на прическата бих препоръчала и стилизиращият лак за коса. ;)







Коментари

Популярни публикации