TED В хармония с теб

Дълго време се чудех, дали да направя тази публикация, понеже за мен тя е един вид допускане на голяма част от аудиторията в спалнята ми, а това е място, което си е лично и не бих искала да се показва... но все пак реших да го направя, макар и малко дискретно поради една основна причина и тя е, че напоследък доста мои близки приятели и познати се оплакват как все не попадат на качествени мебели, матраци, завивки, възглавници и пр. Е, аз точно поради тази причина исках да споделя и моя, макар и не толкова голям, но все пак сполучлив опит в тази сфера. 
По стечение на обстоятелствата всичко в дома ми и във вилата се оказа от TED. И макар тук да изникнат някой възражения относно качество и пр., пак казвам, това е моят личен опит и моето мнение за продуктите, които съм си закупила, ползвала и вече след години давам мнението си.
Първото нещо, което искам да споделя с вас е и последното, с което се сдобих, а именно двулицев матрак ТЕД Clima Hybrid. В търсенето на матрак за спалнята ми на вилата се бях спряла на ТЕД, понеже у дома от години ползвах такъв и бях доволна. Намерих подходящ размер и матрак, който да отговаря на изискванията ми, посетих магазин на ТЕД, за да се уверя и на живо как е матрака, хареса ми и го поръчах от EMAG.BG, понеже предлагаха безплатна доставка. Мисля, че имаше малко забавяне в доставката, понеже беше изчерпан или нещо такова, но това за мен не бе проблем. При самата доставка, матракът бе много добре опакован, когато го разопаковахме имаше няколко черни петънца по калъфа на матрака (които не съм снимала), но реших, че няма да издребнявам и ще ги преживея, все пак могат да се изперат, понеже както споменах са на калъфа, които по принцип може да се маха.


В най-общи линии описанието на матрака е това: "7-зонова система от индивидуално пакетирани пружини - ортопедична система с отличен комфорт и добра циркулация на въздуха. Клима Хибрид комбинира покет системата с мемори пяна за максимално релаксиращ ефект и истинско удоволствие. HR пяна със специално профилиране, съобразено с ергономията на човешкото тяло и масажиращ ефект. Две страни на удобство."

21см. височина

Матракът го ползвам от около 6 месеца и за сега нямам забележки, но ми е ясно че трябва да мине повече време за да се затвърди мнението ми. Надявам, се да не ме разочарова.

Другото нещо от ТЕД, в което съм меко казано влюбена са възглавниците и завивките с гъши пух. Възглавниците са страхотни. Аз не обичам да спя на висока възглавница и въпреки, че тази изглежда такава, когато човек легне на нея, просто може да те пренесе в друг свят. Мека и удобна, това за мен е най-добрата възглавница, която някога съм имала и изпробвала.
Размерът и е 50/70см.

Завивките от гъши пух са подходящи и за най-зиморничавите хора. Лично аз ги ползвам само в най-студените месеци, понеже задържат топлината страшно много и въпреки, че не изглеждат големи/дебели, повярвайте нощите с тях могат да бъдат ужасно топли.
Имам както единичната завивка, така и за спалня.

Възглавниците и завивките с гъши пух от матраци ТЕД препоръчвам с две ръце. Няма да съжалявате. Тях си ги поръчвам от сайта на TED.

Ето от къде съм си закупила продуктите.






*Публикацията не е спонсорирана по никакъв начин. Това е личното ми мнение за продукти, които ползвам.

Коментари

Популярни публикации