Из седмичното меню по време на пост ;)

Великденският пост е най-строгият и най-дългият от всички постове. Аз лично го спазвам вече около 7-8 години. Основното е, че не трябва да се ядат никакви животински храни: месо, яйца, мляко и млечни продукти. Позволени са консумация на зеленчуци и плодове, зърнени и растителни култури. И въпреки, че за някой може да изглежда сложно да се спазва такъв пост, то всъщност не е чак толкова трудно. Нужно е преди всичко желание. Списъкът с позволени храни е доста голям и може спокойно да се комбинират различни яденета, за да разнообразим менюто си и да го направим богато на хранителни вещества. Точно това правя и аз вече 5-та седмица. Реших да споделя с вас няколко неща от седмичното ми меню по време на пост. ;)

Много обичам фрешове. Любимият ми е от малини, но до сега сама не съм си правила. Тук виждате фреш от грейпфрут, фреш портокал, от мандарини, от жълти ябълки, от зелени ябълки и фреш от киви.

При ястията, разбира се, салатите преобладават... Зелена салата с авокадо, любимите зелени маслини, краставици, домати чери и малко зелен лук.

Зелена салата с авокадо, маслини, краставици, киноа и салатен микс, включващ булгур, боб мунг и черна леща. 

Зелена салата с авокадо, краставици, маслини, киноа, крутони и семена от чиа.

Салатен микс, включващ булгур, боб мунг и черна леща, гарниран с киноа, маслини и семена чиа.

Плодове!
Паста с домати спанак или както аз ги наричам цветни спагети. Лично аз не откривам голяма разлика във вкуса с обикновената паста, но това не означава че не ми харесват. Харесват ми и според мен придават един малко по-различен вид на храната, едно такова цветно настроение. /хах-ха/ Гарнирани са със доматен сос и бяха невероятни. 

Ориз със зеленчуци. 

Домашна пърленка със семена чиа. Тестото е направено без мляко и яйца. /не от мен/

Сандвич с авокадо за закуска, гарниран с пресни зеленчуци по ваш избор.

Продуктите, които използвам последните седмици са на Фамилекс.

А, вие постите ли, постили ли сте някога и бихте опитали поне за седмица да избягвате всички животински продукти? ;)

Коментари

Популярни публикации