Как да разпуснем в жегите :)

 

Лятото е в разгара си и термометрите отчитат рекордни температури.
Лекарите препоръчват да избягваме слънцето,
да наблегнем да леките храни и многото вода.. Аз също, като изключим дните на плажа ...  там обичам слънцето.. хих ;) 
Когато не съм край морето предпочитам планината, чистия въздух, разходките (с кучетата хаха или без тях) и дългите нощи с приятели, придружени със свежи  летни коктейли и пр. .
Любимата ми напитка е фреш от малини, но разнообразявам и експериментирам с различни плодове. Комбинациите, на които съм се спряла това лято са фреш от лимон и портокал (като наблягам на лимоните) и фреш от ягоди и ананас. Тук искам да отбележа, че напитките които консумирам са само от изцедени плодове с натрошен лед, без никакви подсладители. Страхотното решение за жегите, консумирани в добра компания, разбира се.
Плодовете и зеленчуците пък са основните храни в менюто ми, наблягам на малини, ягоди, ананас, дини и свежи салати.
Обичам лятото и слънцето!
Прилагам снимки от един забавен уикенд в планината, далеч от града и всички грижи.  Забавлявайте се и вие! :)



P.S. За един прекрасен уикенд в жегите препоръчвам много плодове, коктейли и добра компания. :)





Коментари

Популярни публикации