Напук на лошото време ... ;)


Здравейте скъпи читатели :)
Създавайки този блог, реших че няма да следвам никакви правила и че ще изразявам това което чувствам сега .. точно в този момент ... Точно и за това реших първата ми публикация за 2016г. да бъде малко щура и цветна ... :)  Щура - защото не съм го правила до сега (върху себе си) и цветна - защото ... е ще видите. ;)
Колко пъти сте си казвали "Днес искам нещо малко по-различно от обичайното.. напук на лошото време вън!" ???  Изпивайки първото кафе за деня реших,че трябва да обърна малко повече внимание на грим продуктите си,които не бях употребявала от доста време (покрай празниците и почивните дни,които си бях взела направо ги бях забравила). Разглеждайки и подреждайки гримовете ми хрумна идеята, защо да не направя нещо необичайно и върху себе си (тук ще споделя,че аз обожавам цветовете,но не и върху себе си - предимно използвам телесни и светли нюанси що се отнася до грима върху мен). Е .. сега реших да се позабавлявам смесвайки два основни нюанса,а именно винено червено и тюркоаз.. Как мислите? Как се е получило? 


За очите използвах два продукта от серията Color Trend на AVON (за пръв път използвах продукти от тази серия). Молив за очи  Color Trend - нюанс Turquoise и спирала Color Trend - нюанс Cobalt Cabaret. 

За лицето използвах компактна пудра Ideal Flawless на AVON - нюанс Light Medium. 

Устните завърших с Червило Ultra Color на AVON - нюанс Oxford Wine.






Коментари

Популярни публикации